dimarts, 21 d’abril del 2009

Cartell de Gallardo

El primer enigmàrius del Mou-te pels QuiEts! deia "L'il·lustrador més ben plantat, de 8 lletres".

La resposta era GALLARDO. El 14 de juny el Miguel Gallardo serà amb nosaltres, dalt de l'escenari de l'Auditori, il·lustrant amb el seu estil característic tot el que vagi succeint en aquest acte singular.

Per començar, ens ha regalat aquesta preciosa imatge sobre la qual ara mateix estem treballant el cartell oficial del concert.

Com ja deveu saber, el Miguel Gallardo és un dels il·lustradors més prestigiosos. El seu lligam amb l'univers dels Quiets és la seva filla Maria, una dolça pessigaire d'ètnia autista que protagonitza el seu celebrat llibre Maria y yo (també disponible en català, Maria i jo), en el qual descobrim la importància del dibuix com a canal de comunicació entre un pare i una filla tan especial.

Les múltiples activitats creatives de Gallardo tenen el seu reflex en els seus blogs. En el del llibre acabem de poder veure, ja, les primeres imatges del documental que estan rodant sobre la Maria a les Illes Canàries, que és on viu. Visiteu-los:

miguel-gallardo.blogspot.com/
mariayyo-gallardo.blogspot.com/

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sé qui sóc... I m'hi penso moure!
(a la meva manera, es clar: estudiant ciències de la salut i tractant d'esdevenir-los útil)

No crec que aquest dijous pugui visitar cap de les paradetes on signaràs, perquè jo també aniré atrafegat...

Però el que és segur és que algun dia, quan acabi la carrera, m'encantarà -si pots- compartir altre cop amb Willy Wonka aquell àpat que, ara farà uns anys, em va fer sentir com el prota de Charlie i la fàbrica de xocolata!

Sí, home! Aquell de la llista de pelis -ehem- "picantones"...

Una forta abraçada, oMàRiUs!

:)

Marcel Banús ha dit...

Un cartell preciós. Molta sort, Màrius.