dilluns, 18 de maig del 2009

Gospel Viu es mou pels Quiets!



La resposta a l'enigmàrius "Crinera canina espavilada, de 6 + 3 lletres" era el grup Gospel Viu, amb seu a Palafolls, capitanejat per Moisès Sala des de l'últim any capicua i compost per una colla de més de 31 poblacions catalanes que canten, ballen, es mouen i commouen a tots els públics que gosen anar-los a veure. Jo els vaig conèixer l'octubre de 2006 en un acte electoral al Palau de la Música, al qual vaig assistir amb la meva llibreteta Miquelrius per tal d'escriure'n una crònica per a La Vanguardia. De llarg, el més interessant d'aquell míting va ser l'actuació dels Gospel Viu, de manera que vaig descriure'ls així: "54 voces y 5 músicos de negro dirigidos por Moisès Sala, un director espectacular que se mueve en escena como Mick Jagger".

Des que l’any 2002 Moisès Jagger Sala va proposar la creació d’un nou cor de gospel a Palafolls, aquesta formació no ha deixat de connectar amb el públic amb la veu, la música i les emocions. Sentir-los és verament sentir-los. Són un cor i per això canten verament de cor. Vincran a moure’s pels quiets com un sol cor, en plenitud de facultats i amb la formació de gala. Obriran i tancaran l’espectacle. Si, després de sentir-los el 14 de juny, en voleu més, podeu tornar a L’Auditori a sentir-los el 19 de setembre: el 19/9/9 (a les 9 i 29 de la nit) amb el seu “The Gospel X-Perience!”. S’ho val.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Aixó és un sí a la vida !!!!
somriure, braços oberts.... és tot un regal.
Gràcies Jordi Ribo, gràcies Moisès!!

Anònim ha dit...

des de l'anonimat cap a un grup, per a molts, anònim, però curull d'imaginació i d'il·lusió compartida. una gran aposta guanyadora d'en Màrius.

Anònim ha dit...

Quin GRUP!, els vaig escoltar al
seu concert del 30/05/09 i no puc
expresar amb paraules lo que transmeten.
Disfrutes escoltan i al acabar surts amb un bon rotllo que et dura 1 setmana.
Per recordar-los porto el CD de
Gospel Viu al cotxe, i ja quasi
que no m'atabalo per res.
Son de primerissima categoria.
Salut!